Skip to main content

Staat jouw schuifje goed?

Je wilt geen incasso en toch wordt er geïncasseerd

Bij leden die geen incasso willen, waarbij toch geïncasseerd is, staat/stond het schuifje op automatisch verlengen en de betaling op IDEAL, Bancontact of Sofortbanking. Zoals op het plaatje hieronder.

Je wilt incasso, maar toch moet je de contributie zelf voldoen

Bij leden die wel een incasso willen en waarbij niet geïncasseerd is, staat/stond het schuifje op handmatige verlengen. Zoals op het plaatje hieronder.

Helaas betekent dit dat je nu éénmalig de contributie zelf moet betalen. Betaal dit met IDEAL, Bancontact of Sofortbanking. Dan is het daarna mogelijk om het schuifje in de goede positie te zetten.

Staat jouw schuifje goed?

  • Ga naar Mijnweefnetwerk https://winkel.weefnetwerk.nl/mijn-account
    • Als je geen wachtwoord hebt of deze bent vergeten
    • Klik op wachtwoord vergeten
    • Volg de instructies op het scherm. Vul het mailadres in, waarop je de factuur voor je verlengingsaanvraag gekregen hebt.
    • Daarna krijg je een mail met een link waar je je wachtwoord kunt instellen. Komt deze mail niet binnen, kijk dan in je spambox. Met dit wachtwoord en je mailadres kan je inloggen op Mijnweefnetwerk.
  • Log in bij Mijnweefnetwerk
  • Klik op mijn abonnement
  • Zet het schuifje in de juiste stand

De goede stand om contributie automatische te incasseren

De goede stand om jaarlijks handmatig te betalen