Skip to main content

Vragen en antwoorden

Mijn vraag staat niet op deze pagina. Hoe krijg ik nu een antwoord?

Als je vraag hieronder niet vermeldt staat of je kunt niet met het antwoord uit de voeten, stuur dan een mail naar webwinkel@weefnetwerk.nl

Mijnweefnetwerk-account

Ik kan niet inloggen en krijg de melding reCAPTCHA verification failed

De website is goed beveiligd tegen onrechtmatig gebruikt. Het programmaatjes reCAPTCHA controleert iedere keer als iemand inlogt of de inlog te vertrouwen is. In het geval dat je binnen een korte tijd meerdere keren zonder succes geprobeerd hebt om in te loggen denkt reCAPTCHA dat je een hacker bent.

De oplossing is simpel: Wacht een uurtje en probeer het opnieuw

Ik ben mijn wachtwoord vergeten of mijn inloggevens kloppen niet.
  • Ga naar mijnweefnetwerk
  • Klik op wachtwoord vergeten?
  • Volg verder de instructies op het scherm
  • Als je een account heb, dan krijg je een mail gestuurd met daarin instructies om je wachtwoord te wijzigen.
  • Krijg je deze mail niet, dan is de kans aanwezig dat je geen account hebt. Je kunt dit voor de zekerheid nog navragen bij helpdesk@weefnetwerk.nl
Hoe kan ik mijn adres of mailadres wijzigen?
  • Log in op https://winkel.weefnetwerk.nl/mijn-account/
  • Ga naar adressen
  • Klik op bewerken
  • Wijzig het gegeven dat je wilt wijzigen
  • Zet het vinkje bij Werk de facturatie bij die gebruikt wordt voor alle toekomstige verlengingen van mijn actieve abonnementen
  • Klik op adres opslaan

Afrekenen

Er staan meer artikelen in m’n winkelwagen dan dat ik wil afrekenen, hoe verwijder ik die?
  • klik rechtsbovenin je scherm op winkelwagen
  • klik dan op het kruisje voor het product dat je uit de winkelwagen wilt verwijderen
  • of als je de aantallen wilt veranderen, ga dan naar aantallen. Zodra je je cursus naast het getal zet, zie je pijltjes. Door hierop te klikken kan je de aantallen verhogen of verlagen.
  • klik op update winkelwagen

Ik wil iets bestellen, maar ik kan niet digitaal betalen of internet bankieren. Wat nu?

Dit is geen enkel probleem. Geef bij het betalen aan dat je een overboeking wilt doen.

Daarna kom je in het volgende scherm:

  • vul je mailadres in en klik op verder naar de website. Je krijgt nu een mailtje met de betaalgegevens in je mailbox en kan je de overschrijving maken

Tot slot kom je in een scherm waar nog een keer de betaalgegevens staan:

Ik heb per ongeluk 2x betaald aan Mollie Payments. Hoe krijg ik het teveel betaalde terug?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de 2e betaling zal Mollie Payments automatisch het teveel betaalde terugstorten.

Bevestiging of ticket

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Zodra je een bestelling hebt aangemaakt in de webwinkel ontvang je automatisch een bevestiging.

Als deze bevestiging uitblijft dan heeft dat meestal één van de volgende oorzaken:

  • de bevestiging is in de spambox terecht gekomen
  • je hebt je mailadres niet goed ingevuld

Kijk eerst in je spambox of ga na of je mogelijk een typfout in je mailadres hebt gemaakt.

Als de mail niet in je spambox zit, stuur dan een mail naar webwinkel@weefnetwerk.nl om een oplossing te vragen.

Ik heb geen ticket of toegangsbewijs ontvangen. Hoe krijg ik nu toegang?

De bevestiging van je bestelling is je toegangsbewijs. Er worden geen aparte tickets verstuurd.

  • Neem de bevestiging van je bestelling mee naar de cursus of evenement. Dit mag op de telefoon.

Cursussen en activiteiten

Het lukt niet om in te schrijven of te betalen via de webwinkel. Hoe kan ik toch deelnemen?

Stuur een mailtje naar webwinkel@weefnetwerk.nl en vermeld duidelijk:

  • de reden waardoor het niet lukt om in te schrijven of te betalen
  • om welke cursus of activiteit het gaat + datum van de start van de cursus en/of evenement

Je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie.

Ik wil met meer mensen inschrijven. Hoe doe ik dat?

Doorloop voor ieder van deze mensen steeds het volledige bestelproces inclusief betaling.  Vul bij het afrekenen niet je eigen gegevens in, maar telkens de naam, adres- en bereikbaarheidsgegevens van degene voor wie je de inschrijving regelt. Reken af zoals je normaal zou doen. Zo weten wij voor wie de inschrijving bedoeld is.

Ik wil mijn cursus of activiteit annuleren. Kan dat?

In de algemene voorwaarden kun je lezen wat de annuleringsvoorwaarden zijn en naar welk mailadres de annuleringsmelding gestuurd moet worden.

Kan ik een getouw huren voor de cursus die ik wil gaan doen?

Alleen voor de basiscursussen getouwweven (beginnerscursus) die onder beheer van WEEFNETWERK gegeven worden, kan een getouw gehuurd worden door leden van WEEFNETWERK.

In de informatie bij de betreffende basiscursus lees je of je een getouw rechtstreeks bij de docent/locatie kunt huren of dat je deze via de webwinkel van WEEFNETWERK kunt huren.

Lidmaatschap

Hier kan je alles lezen over het lidmaatschap. Ook in de algemene voorwaarden zijn bepalingen voor het lidmaatschap opgenomen.

Hoe kan ik mijn geboortedatum opgeven bij lidmaatschap, zonder door de kalender te scrollen?
  • Als je op de kalender icoon klikt in de groene cirkel, dan krijg je een kalender waar je doorheen kunt scrollen
  • Klik je in de rode cirkel op een getal, dan kan je dit direct wijzigen
Ik wil mijn geboortedatum en/of telefoonnummer niet opgeven, hoe kan ik dan wel lid worden?
  • Als je je geboortedatum niet wilt opgeven vul dan de geboortedatum 01-01-1900 in.
  • Als je je telefoonnummer niet wilt vermelden vul dan 06123456789 in.

Je kunt dan lid worden zonder je geboortedatum en/of telefoonnummer te vermelden.

Klopt je wijze van betaling met je lidmaatschap met of zonder incasso?

Als je contributie automatisch geïncasseerd wordt terwijl je een abonnement zonder incasso hebt…..

Of

Als je een betaalverzoek krijgt, terwijl je een lidmaatschap met incasso hebt….

Dan

Staat naar waarschijnlijkheid het schuifje in jouw ‘mijnweefnetwerk’-account niet goed.

Lees hier hoe je het schuifje goed kunt zetten.

Hoe betaal ik m’n contributie voor het nieuwe jaar?
  • Als je abonnement ingesteld is op automatische incasso, dan hoef je niets te doen. Je krijgt een factuur toegestuurd en kort daarna wordt het bedrag van je bankrekening geïncasseerd.  
  • Staat je abonnement ingesteld op handmatig betalen, wacht dan tot je de factuur toegestuurd krijgt. In deze factuur zit een betaallink, die je kunt gebruiken. 

Werkt je betaallink niet? Dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd op je mijnweefnetwerk account 

  • Klik op wachtwoord vergeten  
  • Volg de instructies op het scherm. Vul het mailadres in, waarop je de factuur voor je verlengingsaanvraag gekregen hebt.  
  • Daarna krijg je een mail met een link waar je je wachtwoord kunt instellen. Met dit wachtwoord en je mailadres kan je inloggen op Mijn account – Weefnetwerkwinkel 

Zodra je ingelogd bent, zal de betaallink in je factuur werken. Je kunt ook betalen via je mijnweefnetwerk account 

  • Scroll door naar beneden. Daar vind je de knop betalen.  
  • Klik op de knop betalen en volg de instructies op het scherm.  
Hoe zeg ik m’n lidmaatschap op?

Jammer dat je je  lidmaatschap wilt opzeggen. Maar natuurlijk kan dit. Dit dien je te doen via jouw mijnweefnetwerk-account. Als je dit voor 1 december doet, dan loopt je lidmaatschap t/m 31 december van het kalenderjaar waarin je je opzegging doet.  Van 1 t/m 31 december kan je je niet opzeggen.

  • Klik op wachtwoord vergeten  
  • Volg de instructies op het scherm. Vul het mailadres in waarmee je je lidmaatschap geregistreerd hebt.
  • Daarna krijg je een mail met een link waar je je wachtwoord kunt instellen. Met dit wachtwoord en je mailadres kan je inloggen op Mijn account – Weefnetwerkwinkel 

Bekijk eventueel dit instructiefilmpje.

OVER WEEFNETWERK

Deze webwinkel is onderdeel van de Weefnetwerk website. Weefnetwerk is een vereniging met als doel de bevordering & vernieuwing van het ambacht weven. Dit is mogelijk door de enthousiaste inzet van leden die zich als vrijwilliger sterk maken voor de vereniging.
 
Bedrijfsnaam: WEEFNETWERK
Vestingingsadres (let op, dit is géén contactadres): Geertebolwerk 26, 3511XA Utrecht
BTWnummer: als vereniging zijn wij niet BTW plichtig. 
KVKnummer: 08164742